Hebat betul penangan jenama Louis Vuitton untuk koleksi kolaborasi ini. Bagi koleksi edisi khas Louis Vuitton dengan jenama streetwear legend Jepun, Fragment Design telah menarik tumpuan lebih 4,000 peminat fesyen di Jepun untuk mendapatkan barangan dari koleksi berkenaan. Ada di antara mereka datang dari luar negara semata-mata untuk membeli barangan dari koleksi kolaborasi ini.

https://www.instagram.com/p/BHgQt-mAqRs/?taken-by=fujiwarahiroshi

Kjones

Kerjasama antara pereka fesyen Kim Jones (LV) dan Hiroshi Fujiwara (Fragment) ini ternyata berjaya walaupun rekaan beg kolaborasi tersangat minimalist. Tetapi logo Fragment pada koleksi ini yang membuatkan koleksi ini menjadi rebutan ramai. Tetapi ini cuma pop-up store koleksi ini sahaja. Koleksi penuh jenama ini akan dijual di Isetan Shinjuku di satu tarikh yang akan diberitahu kelak.

Minimalist tetapi tetap seksi koleksi edisi khas Fragment X Louis Vuitton ini. Sebelum terlupa, koleksi LV ini adalah koleksi untuk lelaki. Dan kebanyakkan yang beratur ini semestinya resellers. Mereka beli untuk jual kembali dengan harga yang lebih tinggi. Lihat sebahagian dari koleksi ini di bawah.

fragment-design-louis-vuitton-collection-1

fragment-design-louis-vuitton-collection-2

fragment-design-louis-vuitton-collection-4

fragment-design-louis-vuitton-collection-5

fragment-design-louis-vuitton-collection-9

fragment-design-louis-vuitton-collection-11

fragment-design-louis-vuitton-new-arrivals-1

fragment-design-louis-vuitton-new-arrivals-3

Isetan
3-14-1 Isetan Shinjuku Men’s Building
Shinjuku-ku, Tokyo

Sumber