Selfie kini sudah menjadi trend. Namun, kegilaan ini kadang-kadang menjadi di luar batasan apabila ada yang selfie tak bertempat.

Untuk idea yang lebih menarik dan lebih awesome, anda bole lihat gambar-gambar di bawah. Alang-alang berselfie, biarlah mengagumkan. Bukannya membuatkan orang menyampah.

1. Ada berani?

2. Lepas senyum, nak jerit pun jerit la

3. Bole naik atas rupenye

4. Memang ada tingkap untuk selfie ke?

5. Cool

6. Tatau nak kesian ke tak

7. Hebat balancing dia

8. Ngilu je tengok kipas tu

9. Good timing member dia enter frame

10. Macam tak gerak ke kereta tu

11. Fuuuu

12. Rasanya lembu tu pun malu nak kejar

13. Fuuuu sekali lagi

14. Kini ada alasan untuk belajar surfing

15. Lain macam pulak dia punya payung terjun

16. Ini kalau kena sengat ni…

17. Macam mana la dia bole panjat atas tu

18. Legendary

19. Agak-agak Syeikh Muzaffar ada tangkap gambar selfie tak? Hehe

BACAAN SETERUSNYA

© 2018 Vocket Media Sdn Bhd (1173405-W). Dibuat dengan cinta di Damansara ❤