Ini saat yang ditunggu-tunggu oleh anda pemburu tiket murah untuk melancong ke destinasi pilihan. AirAsia nampaknya sekali lagi kembali dengan lebih 5 juta promosi tempat duduk.

Menurut tinjauan kami, anda dapat nikmati tambang istimewa dari serendah RM12 sehala dari Kuala Lumpur ke destinasi domestik. Manakala untuk penerbangan bersama AirAsia X, harga tambang istimewa serendah RM179 untuk penerbangan dari Kuala Lumpur ke Chongqing, Osaka dan banyak lagi destinasi.

Digi Cover
HYPE
Kerana Projek FOOTBRAILLE, OKU Penglihatan Kini Boleh ‘Tonton’ Perlawanan Bola Sepak
Baca lagi →

Priority+Booking_MY:thevocket

Promosi ini bakal berlangsung pada 17 Jun 2019 sehingga 19 Jun 2019 manakala tempoh penerbangan bermula 1 November 2019 sehingga 8 September 2020. Khas buat pengguna BIG Member, anda berpeluang membuat tempahan sehari lebih awal iaitu pada hari ini iaitu 16 Jun 2019.

Untuk lebih penjimatan, anda boleh membeli tiket dengan menggunakan BigPay dan tiada caj pemprosesan akan dikenaka. Jika anda belum memiliki BigPay, anda boleh mendaftar dan menggunakan refferal code ini 1GZSREAKLO untuk mendapatkan kredit sebanyak RM10. Anda boleh membuat tempahan ke destinasi pilihan anda di laman sesawang AirAsia atau melalui aplikasi AirAsia.

Anda Mungkin Suka