Nampaknya setelah lama dinantikan para peminat Apple, syarikat ini pada hari ini telah mengeluarkan sebuah jemputan rasmi secara tertutup mengenai acara pelancaran model terbaru mereka.

Seperti setiap tahun, aturcara yang dijalankan pada bulan September ini bakal menampilkan beberapa model terbaru menampilkan iPhone dan iPad. Pada tahun ini aturcara ini dibuat para 10 September manakala waktu Malaysia adalah pada 11 September 2019.

Screenshot 2020-06-22 at 6.24.13 PM
HYPE
Lihat Bagaimana Bront Palarae Dan Fikry Ibrahim Selesaikan Permainan The Detectives
Baca lagi →

Menggunakan tagline ‘By innovation only’ serta gabungan warna yang berbeza pada logo Apple, para peminat jenama ini menjangkakan Apple bakal memperkenalkan seleksi warna terbaru bagi iPhone XR versi terbaru.

Selain itu, rekaan iPhone 11 yang hadir dengan tiga kamera beserta rekaan kamera berbantuk segi empat bakal terjawab melalui acara ini. Sama-sama kita nantikan apakah lagi kejutan yang bakal dibawakan Apple pada kali ini untuk menyaingi Samsung dan Google.

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Apple iPhone terbaru? Artikel dibawah ini pastinya menarik perhatian anda.

Apple iPhone XR Bakal Ditawarkan Dengan Harga Tidak Sampai RM3,000

Pandang Pertama Apple iPhone 11 Dengan Tiga Kamera Belakang

Model Terbaru Apple Mungkin Dinamakan Sebagai iPhone 11 Pro

Anda Mungkin Suka