Kanye West sememangnya nama yang tidak perlu lagi diperkenalkan kepada dunia. Popular sebagai seorang penyanyi rap dan penulis lirik telah mendorong Kanye untuk dipilih sebagai fashion icon serta berkolaborasi bersama Adidas.

Hunter Killer Photo
HYPE
Misi Menyelamat Penuh Debaran Dalam ‘Hunter Killer’
Baca lagi →

Kerjasama antara Adidas dan Kanye West menerusi siri ‘YEEZY’ sangat berjaya sehinggakan kasut-kasut yang dihasilkan hasil sentuhan Kanye laris dijual dalam beberapa jam sahaja. Sudah pasti ini kerja reseller, namun yang meminati hasil Kanye juga boleh tahan ramai.

Meskipun harganya yang mahal, jangan terkejut untuk mengetahui terdapat ‘sneakerhead‘ yang sanggup membeli sneakers Adidas Yeezy Boost 750 dengan harga mencecah RM8,000.

adidas-Yeezy-Boost-750-Light-Grey-Gum-2

Terbaru, Kanye West berminat untuk bekerjasama dengan IKEA bagi menghasilkan lebih banyak kelengkapan rumah yang diberi sentuhan khas Kanye. Ramai yang membeli itu pasti meskipun harganya yang mahal. Namun, kami tertanya-tanya bagaimana ya jika Kanye West bekerjasama bersama IKEA.

Berikut merupakan antara respon netizen mengenai rancangan Kanye West untuk berkolaborasi bersama IKEA. Kreatif betul netizen kalau diberikan peluang untuk troll Kanye West.

kanye-west-ikea-ideas-products-memes-3

12776670_10153353835140598_1089263660_o

kanye-west-ikea-ideas-products-memes-6

kanye-west-ikea-ideas-products-memes-7

kanye-west-ikea-ideas-products-memes-5

kanye-west-ikea-ideas-products-memes-4

Boleh dikatakan kesemua design kolaborasi ini disertakan dengan nama yang sangat fancy. Oh ya, tidak dilupakan juga dengan penggunaan muka Kanye West disertai dengan harga yang overpriced.

Dalam pada itu, ini mungkin design paling nakal jika kolaborasi IKEA x Kanye West benar-benar berlaku.

kanye-west-ikea-ideas-products-memes-01

Baca lagi: Yakin Ori, Gadis Ini Sebenarnya Beli Kasut ‘Fake’ Yeezy Pada Harga RM12,000

BACAAN SETERUSNYA

© 2018 Vocket Media Sdn Bhd (1173405-W), a part of Media Prima Group