Zaskia Sungkar dan Irwansyah akhirnya akan mempunyai anak pertama setelah 10 tahun berkahwin. Isterinya berjaya hamil setelah menjalani IVF dengan kaedah pemindahan embrio.

Untuk menjaga kesihatan isteri dan bayinya yang sudah lama dia impikan, Irwansyah berhasrat untuk membina sebuah rumah yang lengkap dengan kemudahan lif.

BeFunky-collage (80)
HYPE
Nikmati Ais Krim Terbaru Paddle Pop Minions Caramel And Chocolate
Baca lagi →

Ini didedahkan melalui vlog yang dimuat naik ke saluran YouTube Keluarga Sungkars pada 16 September 2020. Pada masa ini rumah pasangan pelakon kelahiran Indonesia masih dalam pembinaan.

“Akan ada lif di sini. Kerana Zaskia tidak cukup kuat untuk naik. Saya takut, namanya mengandung. Oleh itu, saya meminta untuk menggunakan lif,” kata Irwansyah.

View this post on Instagram

Nemenin yg lg di kasur mulu #masyaallahtabarakallah

A post shared by Irwansyah (@irwansyah_15) on

Dilaporkan bahawa rumah Irwansyah dan Zaskia Sungkar akan mempunyai dua tingkat, lengkap dengan kemudahan untuk gimnasium, ruang keluarga, ruang tamu, dua dapur, bilik pakaian, bilik tidur dan bilik mandi.

Setelah bertahun-tahun tinggal di apartmen, Irwansyh dan Zaskia akhirnya memutuskan untuk membina sebuah rumah supaya apabila mereka mempunyai bayi nanti, si kecil dapat bermain dengan bebas.

Untuk bacaan lanjut, klik pautan di bawah.

Berkenan Sejak Remaja, Lee Chong Wei Kongsi Detik ‘Lemah Lutut’ Pertama Kali Jumpa Isteri

Nasib Malang Buat Suami Di Malam Pertama, ‘Isteri’ Yang Dia Kahwini Rupanya Seorang Lelaki

Kemurungan Akibat ‘Lockdown’, Lelaki Ini Campak Isterinya Dari Tingkat 7

Anda Mungkin Suka