Setiap kali ada video yang tular di media sosial, kualiti rakaman video tersebut pasti mengecewakan dan tidak jelas. Mungkin ia disebabkan perakam berasa teruja atau tidak tahu bagaimana mahu merakam dengan stabil ketika berlaku detik-detik yang tidak disangka.

Terbaharu, sebuah video pergaduhan melibatkan beberapa lelaki tular di media sosial. Video itu dikongsikan oleh pengguna Twitter @abrownwitch dan dapat dilihat dengan jelas pergaduhan tersebut.

HYPE
Lenovo Janjikan Pengalaman ‘Gaming’ Dan Kerja Lebih Lancar Dengan Legion 5 Dan G27q-20 Monitor
Baca lagi →

Apa yang menjadi perhatian netizen adalah skill merakam video pengguna Twitter tersebut dimana tidak masuk campur pergaduhan video tidak gegar. Dalam erti kata lain, video diambil dengan baik berbanding video viral lain.

Bukan itu sahaja, rata-rata netizen memuji skill beliau merakam video tersebut kerana jelas menunjukkan siapa yang terlibat dalam pergaduhan. Malah, jika berlaku sesuatu yang menarik, para netizen turut mengatakan bahawa ini cara yang betul untuk merakam disebabkan tiada jeritan, gegar dan hanyalah ‘steady’.

Walau bagaimanapun, kes pergaduhan yang tidak diketahui lokasinya ini menunjukkan kes-kes ini boleh berlaku dimana-mana sahaja. Anda perlulah berhati-hati dan tidak masuk campur jika boleh membahayakan nyawa anda.

Sementara itu, kami kongsikan beberapa artikel yang sedang ‘trending’ di The Vocket ketika ini.

‘Lihat Siapa Di Depan?’ – Aktivis ‘Perlekeh’ Malaysia Selepas Israel Raih Pingat Pertama Di Olimpik 2020

‘Bagai Di Hong Kong’- Iklan Bilik Sempit Di Pulau Pinang Disewa RM150 Seorang Curi Tumpuan Ramai

Doktor Di China Mati Setelah Dijangkiti Wabak Monyet, Gejalanya Hampir Sama Dengan COVID-19

Anda Mungkin Suka