Setelah lebih 2 bulan berada di Jordan, Caprice dikatakan sudah berangkat pulang ke Malaysia pada hari ini.

Walaupun tidak berjaya masuk ke Gaza, Caprice berkata dia bersyukur bertemu rakan baru yang banyak membantunya untuk menjayakan misi di sana.

Akan tetapi, perkongsian Caprice di Instagramnya mendapat perhatian ramai apabila menaiki kenderaan Range Rover dan difahamkan ia adalah rakaman untuk video klip lagu terbarunya.

Hal tersebut mendapat perhatian netizen dan rata-rata mempersoalkan tujuan sebenar Caprice ke sana. Malah, ada juga yang pelik sama ada jihad yang dimaksudkan Caprice termasuk menghasilkan karya bersama artis di negara tersebut.

Bukan itu sahaja, para netizen turut mengecam Caprice dimana ianya bertentangan dengan tujuan asal penyanyi itu yang mahu membantu penduduk Palestin.

Untuk pengetahuan anda, Caprice bakal hadir dengan sebuah lagu berjudul ‘Tiger of AlQuds’ dimana berkisarkan mengenai jihadnya yang hendak ke Palestin. Malah, Caprice juga telah memuat naik beberapa keping gambar mengucapkan selamat tinggal kepada rakan-rakannya di sana sebelum pulang ke Malaysia.

Sementara itu, kami kongsikan beberapa artikel berkaitan jihad Caprice ke Palestine. Klik pautan di bawah untuk ketahui lanjut.

Caprice Mahu Buat Pendedahan Keadaan Sebenar Di Gaza Dalam Masa Terdekat

‘Tanah Ini Milik Kami’- Jawapan Influencer Israel Dalam Live Caprice Bikin Netizen Bengang

Ebit Lew Jawab 10 Dakwaan Yang Dibuat Caprice Dan Nadir Al-Nuri Secara ‘Live’

Anda Mungkin Suka