Kisah Shuk Sahar yang curang akan isterinya, Rossalennah Natassyiah telah menjadi perhatian netizen. Bukan sekali tapi dua kali Shuk kantoi curang, rata-rata netizen telah menzahirkan rasa kasihan dan turut memberikan kata-kata semangat kepada isterinya.

Difahamkan, pasangan suami isteri tersebut telah berbaik semula selepas Shuk melamar kembali dan berjanji tidak akan mengulangi kesilapan lama. Malah, Shuk turut akan membahagiakan isteri dan anaknya.

@cococurv_rossasera

#fypシ #fyp #itstartsontiktok #fypdongggggggg #shouldbeme

♬ оригинальный звук – Lerushka👐🏼

Sudah reda dengan isu tersebut, isteri Shuk telah memuat naik sebuah video di TikTok seolah-olah ‘back-up’ Shuk selepas apa yang terjadi. Para netizen berasa berang kerana dalam video tersebut, isteri Shuk seperti menempelak segelintir komen netizen yang mengkritik dirinya pertahankan Shuk.

photo_2021-02-16_13-10-42

photo_2021-02-16_13-10-48

Malah, rata-rata netizen berasa tidak senang dan kecewa dengan video yang dimuat naik. Bukan itu sahaja, netizen juga berharap isu rumah tangganya tidak akan diberitahu kepada umum kelak untuk mengelakkan jadi perhatian. Apakah pula pendapat anda akan konten yang dimuat naik oleh isteri Shuk ini?

Sementara itu, kami kongsikan beberapa artikel yang sedang ‘trending’ di The Vocket pada pautan di bawah ini.

Awal Ashaari Disaman Lagi RM300,000 Oleh Naz Carpentry Kerana Isu Langgar Kontrak

Ibu Aiman Tino Luah Rasa Kecewa Digelar ‘Mertua Dari Neraka’

Anda Mungkin Suka