Langgan saluran Telegram kami untuk kemaskini berita baharu dan isu terkini. VOCKET

Setiap kali muncul restoran baru atau viral, mesti anda selidik dahulu menu dan harga di restoran tersebut, bukan?

Terbaharu, seorang pengguna Facebook Tzeyung Toh dalam group Borneo Food Hunter telah berkongsi beberapa keping gambar Wagyu Tomahawk bersalut emas di sebuah restoran di Kuching, Sarawak. Apa yang menarik perhatian adalah resit yang memaparkan jumlah perlu dibayarnya sebanyak RM13,057.

Menerusi resit tersebut, Wagyu Tomahawk bersalut emas itu berharga RM6,888. Malah, pengguna Facebook tersebut juga memuji makanan yang dinikmatinya itu dan sempat promosikan restoran tersebut jika ada yang mahu mencubanya.

Perkongsian tersebut tular di media sosial dan menjadi bualan netizen. Rata-rata netizen berasa terkejut dengan harga yang cukup mahal untuk makanan yang dinikmati oleh pelanggan tersebut.

Malah, ada juga netizen berseloroh mengatakan bahawa dengan nilai tersebut boleh beli dua ekor lembu atau menanggung perbelanjaan beberapa bulan. Tidak hanya itu, para netizen turut mengatakan hanya golongan ‘kayangan’ mampu untuk makan di sana.

Tahukah anda bahawa resit makanan pelanggan di restoran Salt Bae pernah menjadi perhatian sebelum ini? Klik pautan di bawah untuk ketahui lanjut.

Pelanggan ‘Terkejut’ Kena Bayar RM210,000 Selepas Makan Di Restoran Salt Bae

Dinafikan Hak Oleh KFC Kerana OKU, Luahan Wanita Ini Undang Kemarahan Netizen

Anda Mungkin Suka