Langgan saluran Telegram kami untuk kemaskini berita baharu dan isu terkini. VOCKET

Seorang wanita separuh umur yang mahu dikenali dengan nama AN, berumur 55 tahun terselamat selepas terjatuh dari tingkat 21 Pangsapuri Gading Nias, Kelapa Gading, Jakarta Utara di Indonesia.

Memetik laporan Detik, Ketua Polis Daerah Kelapa Gading Kompol Vokky Sagala mengatakan kejadian itu terjadi pada hari Khamis.

HYPE
Mudah Dan Memuaskan, REV Ad Manager Buka Peluang Bantu Promosi Perniagaan Tempatan
Baca lagi →

“Polisi Kelapa Gading menerima laporan dari masyarakat bahwa ada seorang wanita paruh baya jatuh dari Apartemen Gading Nias pada pukul 15.00 WIB,” kata Vokky dikonfirmasi.

Vokky menjelaskan, AN jatuh di atas bumbung Toyota Yaris di sekitar lokasi. Walaupun kereta itu remuk di bahagian atasnya, tetapi ia menyelamatkan AN daripada kematian.

Sejurus selepas jatuh, mangsa dikejarkan ke hospital untuk rawatan perubatan.

“Selepas terjatuh, penduduk setempat membawanya ke hospital dan alhamdulillah mangsa terselamat, hanya mengalami luka patah di lengan kiri,” jelasnya.

Selepas diperiksa, AN mengaku terbabas dari balkoni apartmennya ketika mengeringkan pakaian.

“Kami sedang berhubung dengan mangsa, katanya dia tergelincir ketika melakukan aktiviti menjemur, namun kami masih menjalankan proses siasatan,” katanya.

Batik ada di negara lain juga, kata Miss World Malaysia pada ‘haters’ dari Indonesia. Rujuk pautan di bawah untuk membaca.

Batik Ada Di Negara Lain Juga, Kata Miss World Malaysia Pada ‘Haters’ Dari Indonesia

‘Ruang Tamu Di Indonesia, Dapur Di Malaysia’ – Wanita Ini Pamer Rumah Di Sempadan Dua Negara

Media Jiran Dakwa Malaysia Antara Tiga Negara Yang Suka ‘Mencuri’ Hasil Laut Indonesia