Follow Untuk Isu-isu Viral Kemaskini Terkini

Alexander Tominsky cetus sensasi apabila mendokumentasikan perjalanannya makan ayam rotisserie selama 40 hari berturut-turut bermula dari 28 September sehinggalah Ahad lalu.

Artikel Berkaitan:

Malah, bagi meraikan pencapaiannya untuk makan ayam rotisserie pada hari ke-40, dia telah menjemput orang ramai untuk menyaksikan dirinya makan secara ‘live’.

Tidak disangka apabila ramai orang telah ke sebuah jeti terbiar di sepanjang Sungai Delaware hanya untuk melihat dia menghabiskan satu ayam panggang rotisserie.

Tominsky, seorang pelayan di restoran stik tempatan Barclay Prime, berkata awalnya dia memulakan usaha itu kerana ‘ia kelihatan seperti perkara yang betul untuk dilakukan’ dan sejak itu dia menepati kata-katanya dengan memakan satu ayam panggang yang dibeli di kedai setiap hari sejak enam minggu yang lalu.

Hal tersebut turut menjadi bualan ramai dan boleh dikatakan peminatnya mahu dia meneruskan misi hingga hari ke-50 tetapi dia hanya menamatkan misi pada hari ke-40 sahaja.

Menurut laporan, dia mengatakan bahawa dia cuba untuk menghilangkan kesakitan di dunia dengan menahan kesakitannya sendiri agar dapat membawa kegembiraan kepada orang lain serta lega misinya berjaya dilakukan.